Thursday, February 10, 2011

BUANG HADIAH PEMINAT : AKIM MINTA MAAF


Cerita tentang keterlanjuran  yang melemparkan  yang diberikan oleh peminatnya di, Brunei menjadi satu khabar yang kurang enak di dengar oleh masyarakat Malaysia.
Seperti memperlihatkan tingkah laku yang kurang sopan,  juga dikatakan sudah dilarang melakukan persembahan di negara Darul Salam itu.
Ini bukan kali pertama anak kelahiran Johor ini diperkatakan sebegini, sebelum ini  juga pernah dikatakan berkelakuan dingin dan kurang mesra bila di hadapan orang ramai, malah juga pernah dikatakan bersikap sombong dengan artis senior di sebuah majlis di luar ibu kota.
Berkali-kali dikatakan sombong, kurang ajar,dan tidak beradap,  seakan tidak pernah mengubah atau menyesali perbuatannya itu.
Menghubungi , menurutnya, dia sedikit kecewa apabila seringkali dilemparkan dengan gosip yang bisa menjatuhkan nama baiknya dalam bidang muzik ini. Tidak pernah berniat untuk bersikap kurang ajar, dia sudah cuba mengubah cara pergaulannya demi memuaskan hati semua pihak.
Jom kita ikuti apa kata :
“Saya agak terkejut bila cerita saya membuang daripada  sewaktu mengadakan persembahan disana keluar di surat khabar baru-baru ini, sedangkan saya sudah setahun setengah tidak mengadakan persembahan disana.
“Ia sama sekali tidak benar, tak mungkin saya membuang  yang  saya berikan kerana saya sangat menghargai setiap pemberian orang pada saya.
“Mungkin ketika itu,  terbabit tersalah pandang, kebiasaannya bila ada  yang menghulurkan daripada bawah pentas, saya akan letakkannya di bahagian tepi supaya tidak terpijak sewaktu membuat persembahan.
“Tetapi selepas habis persembahan, saya akan ambil itu dan bawa pulang. Jadi saya fikir, mereka tidak biasa dengan keadaan itu,”jelas .
Di Halang Membuat Persembahan di Brunei?
“Selepas habis persembahan itu, ada juga beberapa kali saya di panggil untuk membuat persembahan di negara itu, tapi atas sebab-sebab kesibukkan, saya terpaksa tolak.
“Saya juga tidak pernah mendapat apa-apa surat ataupun di beritahu bahawa saya tidak lagi dibenarkan untuk membuat persembahan di sana, sehinggalah saya mendengar cerita ini minggu lepas,”jelasnya.
Minta 
“Terlalu banyak cerita tentang sikap saya sebelum ini, jadi di kesempatan ni saya nak minta pada semua yang terasa hati dengan sikap saya.
“Saya cuba memperbaikinya dari hari ke hari, dan saya harap setiap  memahami cara saya.
“Sebagai manusia, saya tidak terlepas daripada melakukan kesalahan, jadi sepanjang bekerja saya minta ampun dan  pada seluruh  sama ada di dalam Malaysia, ataupun dari negara luar, dan sokonglah saya untuk menjadi yang terbaik untuk anda semua,”luah 
Perkembangan Terbaru
“Saya baru saja menandatangani kontrak sebagai Duta Hotlink selama setahun dan akan keluar dengan single terbaru yang berjudul,Janji.
“Seperti mana, Inilah Cinta, Janji juga adalah hasil sentuhan saya sendiri,”jelasnya lagi.

No comments:

Post a Comment